קמפיינים לדיגיטל

אל תחשבו מודעה, תחשבו מהלך. התאוריה אומרת שגולש צריך להיפגש לפחות ב-4 נקודות מפגש עם המסר על מנת לזכור אותו. ונדגיש את המילה *לפחות*.

בעידן של מסרים אינסופיים, פרסומות ותוכן שיווקי שקופצים עלינו מכל פינה ופיקסל, על מנת להשיג את המטרות אנחנו חושבים קמפיין. איך לשלב גם סדרת פוסטים, גם סירטון מוצלח, גם קידום ממומן ממוקד מטרות, גם פנייה ישירה לקהל היעד, גם חשיפה בתקשורת, גם פריסת מדיה מתאימה ואיכותית ואפילו פעילות גרילה.

איך עושים את זה? צרו קשר, נשמח לבנות לכם קמפיין משלב הקריאייטיב ועד השלמת הביצוע.