למה לבחור בפאר לוין תקשורת

למה לבחור בפאר לוין תקשורת

פאר לוין תקשורת התברגה בשנים האחרונות בצמרת משרדי יחסי הציבור בישראל והנה כיום מהגדולות ומהמובילות בתחומה. תחומי הפעילות של פאר לוין תקשורת מתמקדים בעיקר בזירה הציבורית, העסקית, הכלכלית והפוליטית, אך לא רק.

בחברה שלוש זרועות פעילות נפרדות זו מזו, אך יחד עם זאת, משלימות זו את זו:

  • מחלקת יחסי ציבור, ייעוץ תקשורת, ניהול משברים וקמפיינים.
  • מחלקת דיגיטל, המנהלת עבור לקוחותינו את הזירה הדיגיטלית לרבות רשתות חברתיות, ניהול תדמית, קידום תכנים וכתיבת תוכן שיווקי.
  • מחלקה לעיצוב גרפי, מיתוג וקריאייטיב.

אנו מתמחים במתן שירותים ופתרונות בתחומי האסטרטגיה התקשורתית, ייעוץ תקשורת, יחסי ציבור, ניהול משברים תקשורתיים, ניהול קמפיינים, ניהול מאבקים תקשורתיים, שירותי דוברות, ניהול רשתות חברתיות.

אנו מאמינים כי השירות והיצירתיות שאנחנו מעניקים ללקוחות שלנו הינו הבסיס להצלחה. כדי להבהיר זאת ולהבין את חשיבות יחסי הציבור באופן טוב יותר, אנו חושבים כי ישנו צורך לעמוד על המשמעות הבסיסית של תחום יחסי הציבור, ולהנגישו עבור המגזר העסקי, הציבורי, התאגידי, הפוליטי, והמגזר הפרטי.

מה זה "יחסי ציבור"?

יחסי ציבור, או יח"צ בקצרה (נגזר מהמונח יחצנות ו/או יחצן), הוא תחום מקצועי שבו מתבצעת פעילות תקשורתית של צד א' - מספק השירות - במטרה לעזור ולקדם את צד ב' - הלקוח. לאור העובדה שעל פי רוב השיקול הכלכלי והשאיפה לחסוך במשאבים ותשומות, הם הראשונים במעלה, יש הגיון רב בהעברת הטיפול בנושאי יחסי ציבור ותקשורת לידיים מקצועיות ולמשרד מקצועי המתמחה בתחום ועוסק בכך באופן מובהק. משרד יחסי ציבור אמין ומקצועי הינו אינטרס ראשון במעלה עבור כל מי שעומד בראש ארגון או בראש עסק, ואין זה משנה מה גודלו או מהו היקף פעילותו. ניתן אפוא לומר שמשרד יח"צ טוב ומקצועי הוא בראש ובראשונה יועץ תקשורת של הלקוח. ובזירה התקשורתית הכל יכול לקרות, וחלקו בלתי צפוי.

תחומי הפעילויות השונים של משרדי יחסי ציבור

פעילות חברת יחסי ציבור מתבססת על מיתוג, קידום ושיפור תדמיתו של הלקוח בפלטפורמות ובאמצעים תקשורתיים שונים. פלטפורמות שונות יכולות לכלול בין היתר את העיתונות הכתובה, הטלוויזיה, האינטרנט והרשתות החברתיות. כלי עבודה תקשורתיים כוללים מגוון רחב של אפשרויות, כגון: ביצוע מחקרים וכתיבת מאמרים מקצועיים ושילובם בעיתונות המודפסת והדיגיטלית, דוברות ויחסי ציבור, ניהול קמפיין פוליטי, קידום פוסטים ודפי פייסבוק ברשתות החברתיות, קמפיינים פרסומיים ויחסי ציבור באינטרנט, בעיתונות המודפסת ובטלוויזיה, עיצוב גרפי (קריאייטיב) כולל תוכן שיווקי, הפקות ותכנון רכש מדיה. פעילויות אלו נעשות  בהתאם ליעדים ולמצב הלקוח ולסוג הלקוח: יחסי ציבור בעיתונות המודפסת ובטלוויזיה, פעילות ברשתות החברתיות, קריאייטיב ועיצוב, ניהול משברים, ניהול קמפיינים.

מי הם קהלי היעד של משרדי יחסי ציבור?

קהל היעד של משרדי יחסי ציבור מגוון ורחב, ואין כיום כמעט עסק או ארגון שיכול להרשות לעצמו להתנהל ללא ייעוץ מקצועי ופעילות יחצנית והסברתית בעלת ניסיון ויצירתיות. בין אם מדובר ביחסי ציבור לארגונים ממשלתיים, ארגונים במגזר השלישי, קמפיין פוליטי, או לעסקים בכלל ולעסקים קטנים בפרט, ובין אם מדובר ביחסי ציבור בתחומים שונים, כגון עריכת דין, תיירות, צרכנות, נדל"ן, הייטק, כלכלה, ועיצוב – כולם ללא יוצא מן הכלל משוועים לפיתוח, לקידום, למיתוג, לשימור, לפרסום ולהכרה שיווקית ותודעתית שמספק משרד יח"צ מוביל.

הימנעות מהפתעות לא נעימות ושמירה על יציבות, גם בזמנים לא קלים של העסק.

אם יחסי הציבור חיוניים לשם קידום העסק או הארגון, בשימור הצלחתו ובנראות התקשורתית והציבורית שלו, הרי שחשיבותו גוברת משמעותית בעתות משבר.  תפקידו של משרד יח"צ איכותי בניהול משברים הוא להעניק לעסק או לארגון אפשרות לנחיתת חירום מתקלה עסקית ופרסומית שהתרחשה אצלו, ובמקרים מסוימים אף לאפשר את ניצול המשבר והחיסרון על-מנת להפכם ליתרון ולמקפצה עתידית של העסק או של הארגון.

בשל התזמון המפתיע והאקראי של משבר, ומכיוון שברגעים מורכבים כאלה אין מקום להיסוסים או לטעויות נוספות, חשוב מאוד שהארגון העסקי יהיה מוגן מראש ומלווה במשרד יחסי ציבור מקצועי, מיומן ומנוסה, אשר יספק עבורו את הניסיון החיוני של ניהול משברים בתקשורת.

לסיכום

יחסי ציבור הנו שירות חיוני וחשוב עבור כל ארגון או עסק קיים, המעוניין לבלוט ולהישאר רלוונטי בתוך כל הרעש והצפיפות התקשורתית הקיימת סביבנו. תפקיד יחסי הציבור הוא לעזור להוביל את הלקוח בנבכי עולם התקשורת ולעזור לו להתקדם עד הגעה לפסגה. שירות יח"צ מתבסס על כלים ופלטפורמות שונות, שדרכם משרד יחסי הציבור מקדם, ממתג, משמר ומנהל את המשברים של הלקוח. קהלי היעד מגוונים ונוגעים לכל סוג עסק ולכל תחום עסקי וארגוני המעוניין להיכנס ולהישאר בתודעת תקשורת ההמונים או בקרב קהלי היעד שלו.

מעידים עלינו, שאנו בפאר לוין תקשורת, נהנים מניסיון וממוניטין עשיר בתחום יחסי הציבור והאסטרטגיה התקשורתית וכמובן שנשמח להעמיד גם לרשותכם את המקצועיות שלנו בפלטפורמות ובאמצעים התקשורתיים השונים על-מנת לעזור לארגון או לעסק שלכם לצמוח ולשגשג.

 

עו"ד איתן לוין, שותף מייסד פאר לוין תקשורת